Kızlar 38.4 haftalığım bugün doktor kontrolümde herşey normaldi nstde sancı çıktı ama doktorum hiç sancım var gibi durmuyosun eve git suyun falan gelirse gelirsin dedi. Eve geldim şu an vajınamda acaip baskı var ya her an tuvaletim varmış gibi yürüdkçe canımda acıyor hafif yanma var başına böle gelen varmı ?🙄