Yildirim35 Xiaomi oda termometresi kullanan alan yada almayı düşünen var mı? Araştırdım herkes çok memnun ve çok önerilmiş ama kullanan anneler varsa deneyimlerini merak ediyorum.
Dilanilngi Yildirim35 biz de o markayı düşünüyoruz kamerayı vs o marka aldık ondan da memnun kalırız diye düşündük
Yildirim35 Dilanilngi evet bende bu markanın ürünlerini kullanıyoruz ve çok beğeniyoruz. Oda termometresi de oldukça fonksiyonlu gözüküyor bende almayı düşünüyorm ama çok kararsızım