Fatmagungor14 7 haftalık hamıleyım 4 haftalıktan beri her hafta kontrole çağırdı şimdi iki haftada bir çağırıyor. Bu doktor kontrolleri çok sık değil mi sizcede ? Özel sağlık sigortam var 10 tane rutin kontrol hakkım var bu gidişle yetmeyecek😬😬
ysms19 Fatmagungor14 3-4 haftada bir çağırıyor doktorlar 30. Haftaya kadar. Sonrasında 2 haftada bire düşüyor. 35+4’teyim 10 günde bir çağırmaya başladı artık.
[silindi] Fatmagungor14 cok sik cagiriyor gibi, ilk basta kalp atisini duymak icin cagirmis olabilir ama bi sorun yoksa sonrasinda ayda 1 yeterli oluyor bildigim.
Ebrumihrimah Fatmagungor14 şuan 12 haftaligim artık ayda bir gel dedi ondan önce ki süreçlerde 2 3 haftada bir gidiyordum
Gigy Fatmagungor14 kesenin yerleşim yeri için ve daha önceki düşüklerim için ben de her hafta gittim 4.aya girince 3 haftada bire döndük
Fatmagungor14 plakayerli siz ne kadarlıksınız. Sorun yok çok şükür daha once bir düşüğüm oldugu ıcın mı acaba
Asx Fatmagungor14 düşüğünüz olduğu için yakın takip yapıyordur gelişimini iyi izleyebilmek için. Benim de iki düşüğüm var başlarda üç güne bir gittim haftada bir gittim şimdi iki haftada bir gidiyorum
plakayerli Fatmagungor14 benim de önceden bir düşüğüm var yine de kimseyi bir sorun yoksa bebek ve kalp atışı görüldükten sonra haftada bir çağırmaz. bence gitmeyin haklarınız bitmesin. hem de o kadar sık ultrason bebeğe zararlı bile olabilir. sizin bebek ve kalp atışı görüldü mü?
Deletedmom15 Fatmagungor14 dusuk oldugu icin kontrollero sk tutuyo olabilir ama riskli bi durum yoksa gerek yok o kadr fazlaya dusugunuzun sebebini doktor biliyodr o yuzden sklastirmisda olabilir tabi
minidior Ben özel muayaneye gidiyorum 1 ayda 2 kere gidiyorum biri ücret ödüyorum ikinci kontrol ödeme yok
01gamze01 Fatmagungor14 Bi sıkıntınız yoksa o kadar sık çağırması normal değil. Özel sigortanız olduğu için bilinçli çağrıyor olabilir para kazandıkları için. 32. Haftaya kadar ayda 1. 32-36 arası 15 de 1. 36 sonrası haftada 1 görür. Normal bi gebeliğiniz varsa.
Srhtzlyh Fatmagungor14 ilk gittigimde 5 haftaliktim kese göründü bebek için 6 haftalikken çağırdı tekrar. 6 da bebegi gördük 8 de gel ikinci ay kontrolünü yapalım dedi. Ondan sonra hep ayda bir çağırdı. En son 3 hafta sonra demişti şimdide 2 haftaya düşürdü 32+4 olduk.
18092019ib Ben 7 haftalıkken gittim şuan 13+4 hala gitmedim 15 ci haftada gitmeyi düşünüyorum ikinci gebeliğim sanırım onun rahatlığı😀ilkinde gitmek için gün sayıyordum ayda birdi oda
Gigy Fatmagungor14 yani bebeğin durduğu yer önemli dış gebelik var mı yok mu tüplere mi yerleşmiş bunu demek istedim daha önce dusugunuz varmis ya tedbir amaçlı da olabilir ama her hafta gitmek bu anlamda iyi benim rahim yapım farkli mesela ilkte kese tüplere yakındı büyüdükçe rahime doğru indi riski azalınca 3 haftada bir kontrole geçtim
Fatmagungor14 Gigy anladım çok teşekkür ederim inşallah hepimiz sağlıklı gebelik geçiririz ve evlatlarımızı sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız
Epifenomen Fatmagungor14 ben rutin kontrollre 5 7 12 16 20 24 28 30 32 34 36da gittim. Onun haricinde 22de detaylı ultrasona girdim ve erken doğum riskim vardı 16dan sonra ne zaman sıkıntım olsa doktora gittim bazen hadtada 2 kere ama dediğim gibi özel durumdu.
Seval22 Fatmagungor14 ilk 7 haftalıkken gittim sonra 12 16 20 24 28 32 de gittim şimdi 34 te çağırdı haftaya gidicem sonra kaçta çağıracak bilmiyorum