Öncelikle okuyan herkese şimdiden çok teşekkür ederim umarım okurken sıkılmazsınız ☺️ Biraz uzun olucak benim hikayem, anne olmayı hep çok istiyordum ama eşim biraz daha zamanı var önce kendimizi bir toparlayalım borçlarımız bitsin diyordu oda çok istiyordu ama hayat şartları insanı korkutuyor iste☺️ Karar vermiştik artık bizimde bir bebeğimiz olsun istiyorduk ama insanlar hep korkutuyordu hemen olmaz ki biraz uğraşmak lazım baştan olmayınca sonra olmaz vs. oysa daha 8 aylık evliydik ama hiç kimseyi duymadım hep Allah’a güvendim ve ilk denemede olmustu 🤲🏻🥰 İste hersey bundan sonra başladı adet günüm gelmeden kendimde tuhaflıklar sezinlemeye başladım bel agrisi aşırı uyku hali iştah artışı acaba hamile miyim dedim gittik erken hamilelik testlerinden aldık ama silik çıktı çok üzüldüm ne anlama geldiğini bilmiyordum çünkü. Sonrasında bekledim adet günüm geçti ve su 5 liralık ucuz testlerden 4, 5 tane aldım denerim evde diye 😅 birde ne göreyim kıpkırmızı çift çizgi 🤲🏻☺️ İste o an ağlamaya başladım dünyalar benim oldu hemen annemi aradım oda ağladı eşim uyuyordu onu uyandırdım oda sarıldı ve aglamaya basladi iste hersey o gün başlıyordu☺️ Sonrasında bir korku saldı acaba boş gebelik mi yoksa başka bisey mi bilmiyoruz ki covid sarmış heryeri hastanede kimse bakmıyordu sağlık ocağına gittim kan verdim 5. Haftada beta hcg 20.000 çıkmıştı dedim bu normal degil çok yüksek benim ikizlerim olucak içime öyle doğuyor dedim. Eşime hep diyordum bizim ikizlerimiz olucak bak gör diye o sabah bir rüya görmüş iki sandık hediye geliyormuş bize uygun içi dolu dolu dedim bunlar bizim çocuklarımızın rızkı bak gör ikiz çocuğa işaret dedim. Birde ben aşırı bulantılar yaşıyordum ölücek gibi bu normal degil dedim zayıflıyordum artık hicbisey yiyemiyordum. Bayram tatili girmişti araya ancak 7. Haftamda kadin doğuma gittim bir bakalım ultrasonda dedi, iki kalp atışı duyuyorum ailede ikiz varmi dedi evet akrabalarda var dedim birde vajinal bakalım emin olalım dedi korkarak tamam dedim cunku dusuk yapar diyordu herkes dr baktı ve ne görelim tek kese iki bebis iki kalp atışı ☺️🙏🏻 O an hayat durdu sanki sevinç heyecan hersey karıştı bende. Çıktım eşime söyledim o mutluluktan ağlayacaktı ben şaşkınlıktan ☺️ Hemen serum felan taktılar bana vitamin yüklemesi yaptılar asiri kusmaktan çok vitamin kaybetmişim. Eve gidiyorduk birde yere bir düştüm aklımız gitti ya bebeklerimize bisey olduysa diye o korku inanılmazdı 😅🙈 ilaclara rağmen geçmeyen bulantılarım aşırı koku hassasiyetimle artık mahfoluyordum neyseki böyle böyle 4 aylık olduk ailemin yanına tatile geldim onlar baktı bana ve gerçekten artık toparlanmaya başlamıştım memleketimdeki doktor daha iyi geldi verdiği prilam dr sayesinde artık yemek yiyebiliyordum en azından yoksa halimi gören acıyordu günde 10 defa kusulur mu kusuyordum ☺️ Derken detaylı ultrason icin perinatologa gönderildim doktor çok riskli bir gebe olduğumu, monokoryonik monoamniyotik tek yumurta ikizinin milyonda bir izlendiğini ve bebeklerin her an birbirine dolanma riski olduğunu söylemişti o an dünyam basıma yıkıldı sanki cunku ben ne yaparsam yapayım olacak olanı engelleyemeyecektim. Haklıydı doktor detaylıda videolarını cekmsiti birinin ayağı diğerinin yuzundeydi kordonlar ellerinin altında dağınık kablolar gibiydi dedim Allahim sen verdin sen alırsın ben sana emanet ediyorum 🤲🏻 25. Haftadan itibaren nst 28 de tamamen hastaneye yatışım istendi. Sonrasında üniversite hastanesinde bir profesörle tanıştık ona gittik perinatologun dosyasını verdik hepsini onayladı ona göre bir yol izleriz dedi Allah ondan razı olsun yoksa özelde biz üstünden kalkamazdık 🙆🏼♀️ Doktorum ben seni her hafta görmek istiyorum yakın takip yapicam dedi haftalık nst çekiliyordum bir sorun yoktu çok güzel gidiyoruz diyordu hep ama biranda olur bilemeyiz diyordu. 28 de ciğer geliştirici + kan uyuşmazlığı iğnesi yaptırdık. Doktorum artık 32 yi işaret ediyordu ben diyordum yok ya beklerim ben 34 36 benim bir sıkıntım yokki diyordum 😂 Ta ki ameliyat icin gün alındı günlük nst icin yatışım yapıldı 1 haftalık derken yatmışım hastaneye bir gün yattım ertesi gün bişeyim yok keske çıksak bugün eve derken sabah nst de %100 sancılarım çıkmaya başladı belimin sağ tarafından bir agri vuruyordu meğer sancıymış o ben anlamamisim🙆🏼♀️😄 doktorlar şaşırdı sen bisey hissediyor musun diye sağ tarafımda bir agri var dedim meğer sağımdaki oglum gelmek için acele ediyormuş 🥰 hemen doktoruma attılar nst yi yemek yemiceksin dediler magnezyum takip sancıyı kesmeye çalıştılar sonda taktılar ayağa kalkmiyim diye ama sancılarım daha da arttı bir türlü durmuyordu tam 3 gün boyunca aç susuz ayağa kalkmadan bekledim en son yeter artık alın beni ameliyata dedim ama bir gün daha deyip duruyorlardı sinirlerim bozulmuştu zaten riskli bir gebeydim daha neyi bekliyordular doktoruma mesaj attım bugün ki sonuçlara göre artık alicaz muhtemelen dedi. Yarım saat geçmedi acil ameliyata alıyoruz dediler. Hazırladılar beni ameliyathaneye indirdiler birde öğrendim ki doktorum covid olmus karantinaya alınmış şansın böylesi😄 neyse dedim sakin olucam hiç korkmadım genel mi yapalım spinal mi dediler hangisi iyi dedim spinal dediler tamam o zaman öyle olsun dedim ama demez olaydım herseyi hissettim ağrı çekiştirme mahvoldum sürekli mide bulantısı kusma hissi geldi 6 7 defa bulantı iğnesi yaptılar zor durdurdular. En unutulmaz an 10.43 bebek 1 ve 10.43 bebek 2 , aynı anda doğdular yavrularım ☺️🤲🏻 Aglamalarini duydum öyle güzel ağlıyordular ki dayanamadım bende ağlamaya başladım bana gosteremicez suan çocukları hemen götürmemiz lazım dediler tamam dedim pediatri hazırladı götürdü oğullarımı ama bir resimlerini cekmislerdi ☺️ Benden önce dışarda ailem gördü onlara gitmişti bile resim herkes mutluluktan dört köşeydi şansımıza Dünya prematüre günüydu 31+6 da ikiside 1600 gram doğmuş oğullarım 🙏🏻♥️ Kuvöze koydular durumları iyi dediler gittim gördüm dayanamadım içim gitti onlara sütüm hiç gelmiyordu çok ağladım aç kalıyorlar diye yavaş yavaş gelmeye başladı çok şükür ☺️Doktorumuzla konuştuk bugün ciğerleri henüz gelişmediği için uyutuyorlarmış oksijene bağlılar insallah biran önce atlatırlar bunlarida sağlıklarına kavuşurlar duanıza talibim 🤲🏻
Ali Çağan & Oğuz Kağan 🙏🏻♥️ koyduk isimlerini şimdi onların biran önce toparlanıp saglicakla yuvasına dönmelerini bekliyoruz biraz uzun oldu kusura bakmayın ama bizede hatıra kalsın okuyanlara da umut olsun istedim dualarınızı bekliyoruz çabucak kavuşalım insallah yavrularımıza hepinize sağlıklı günler ☺️🙏🏻♥️