Leyla2017 Doğumum ocakta olacak refakatçi alıyorlar mı doğum eşinizi alıyorlar mı doğum yapan yada bilgisi olan var mı(Londra’da olanlar) eşimin yanımda kalmasını istiyorumda
Matildaa Leyla2017 canım biz İsveç’te yaşıyoruz sadece doğum olana kadar yanımda durabilecek eşim odaya gidince kalamayacak malesef. Yardımcı olursa bu bilgi bizde böyle
Matildaa Leyla2017 büyük bir ihtimal canım zor bir dönemden geçiyor dünya malesef. Umarım sağlıcakla atlatırız bu dönemi. Benimde zorunlu sezeryan olacak 15 aralıkta. 3. Ye hamileşym bakalım. Allah yardım eder