Herkese merhaba 14 kasımda klomene başladım 19 kasımda kontrolüm vardı yumurtalar 16mm ve 18mm olmuştu doktor 2 gün ilişki dedi o günleri değerlendirdik 21 kasım da yine çağırdı ve yumurtalar çatlamış 3 gün ilişki dedi tekrar o günü değerlendirdim 1 gün ara verdim bugün son sanırım ama birşey sormak istiyorum adetim 12 kasımda olmuştu acaba adete kadar yine yumurtlama olur mu ovulasyon testiyle kontrol etmeli miyim bu ay ovulasyon testiyle takip yapmamıştım hiç klomen kullandım doktor kontrol etti diye kaçırmam inşallah günleri 🤦🏼♀️