sanemsivas6 [url=https://hizliresim.com/5CQp4M][img]https://i.hizliresim.com/5CQp4M.jpg[/img][/url] Merhaba iyi günler herkese. Son adet tarihim 11 kasım . Her ay yumurtlamam daha erken oluyordu . Bu ay ovulasyon yapmadım günlerini öğrendim diye . Ama bugün yoğun beyaz akıntım olunca bi yapayım dedim . Yumurtlama mı sizce bu ? Eğer yumurtlamaysa diğer aylardan farklı ve geç günde yumurtladım demektir.
Esmaq38y sanemsivas6 canım her ay değişiklik gösterebilir benimde 10 kasım bugün yumurtlama gördüm bu da yumurtlama
balperisi_71 sanemsivas6 her ay yumurtlama günün degisir her ay yumurta boyutun degisir şuan yumurtluyorsunuz
sanemsivas6 Esmaq38y peki ben bugünü değerlendirmesem yarın değerlendirsem çok kaybım olur mu . Dün sabah birliktelik oldu eşimde sperm sorunu var üst üste değerlendirmek istemiyorum
Esmaq38y sanemsivas6 aynen öyle de devam edebilirsin ama ben ne yapacağımı tam bilemedim 3 gün devam mı etsem 🤷♀️
sanemsivas6 Esmaq38y o zaman sen genellemelere uy . Yumurtlama gördükten sonra 3 gün diyor ya öyle uygula . Hayırlısı olsun inşallah 🙏🏻