Deletedmom60 Arkadaşlar Prilam Dr kullanıyorum yaklaşık 1.5 aydır ama artık kullanmak istemiyorum. Gebeyken ilaç içtiğimde huzursuz oluyorum. Siz ne kadar süre kullandınız bulantı ilacını, herhangi bir yan etkisini gördünüz mü
Goncikim Deletedmom60 canım benim doktorum da verdi bana ama ben kullanmadım hiç 🤦🏻♀️ Midem bulandığında yan yatıp çubuk kraker yedim geçti🙏
AysuMine Deletedmom60 Ben o ilacı 6 ay boyunca kullandım bazı hamileler 9 ay boyunca kullanıyor 2 doktor değiştirdim ikiside ilacın bitkisel olduğunu ve hamileler için üretildiğini hiçbir sıkıntının olmayacağını söyledi bende hiçbir sıkıntı yaşamadım çok şükür o ilaç olmasaydı ne yapardım bilmiyorum🤷🏻♀️
Gizmo123 Deletedmom60 maalesef ben 5.haftamdan beri kullanıyorum şu an 33 haftayız devam ediyorum mecburen kullanmak zorundayım yoksa günüm kusmakla geçiyor hem ilaç hamileler için üretilen bir ilaç zararı olsa doktor neden versin ki
Deletedmom60 Gizmo123 ben de içmediğimde kötü oluyorum. Bulantılar yüzünden iştah kaybım oluyor. Bitkisel ise içmeye devam edeceğim
drn05 Deletedmom60 bende bırakma kararı aldım 😔 icmedim bugün için bulantı var bakalım nasıl geçcek günüm. 14+2 günlüğüz bende ilaç içmek istemiyorum