Yasanixxxx Bugün kontrolümüz vardı bebegim 3 kilo olmus ve normal dogum pozisyonunda doktorum bugün daha üç hafta var ve daha kilo alır doguramazsin dedi ama deneyecek son çare sezeryan olursun olmazsa dedi 50 kiloyla hamile kaldım ve 57 kiloyum😍😍🥰
Reymeh Yasanixxxx benimde 36+0 da 3100 gram Dı şimdi 36+3 bende korkuyorum normal doğum yapamazsam diye
hulya_sncr47 Yasanixxxx Bn 34+5 de acile gitmiştim o zaman 2.229 demişti şimdi 36+5 günlük olduk 30 da kontrole gideceğim ne kadar olmuşuz Bnde merak ettim 4 kilo alsa da normal Doğum yapmaya çalışılacağım 🤣🤣🤣gerçi bnim bu Allah nasip ederse 3. Doğum olur belki çok zorlanmam 2. De kolay geçmişti belki bu daha kolay geçer bilmiyorum daha zor da ola bilir kader kısmet yaşayıp görücez artık 😂😂😂
Smyrpd hnrgns Reymeh Yasanixxxx ya kızlar ben de 36+4teyim bişi danışmak istiyorum size, 2 gün önce kontrole gittim sıkıntı yoktu kilomuz 2900 gram civarı ama dün geceden beri hareketlerinde biraz azalma hissediyorum eskiye göre 😓 kimisi normal diyor yeri daraldığı için artık rahat hareket edemiyor filan diyor siz fark ettiniz mi kendinizde bi değişiklik acaba ona göre kalkayım doktora gideyim 😓
Smyrpd hnrgns Reymeh Yasanixxxx ya kızlar ben de 36+4teyim bişi danışmak istiyorum size, 2 gün önce kontrole gittim sıkıntı yoktu kilomuz 2900 gram civarı ama dün geceden beri hareketlerinde biraz azalma hissediyorum eskiye göre 😓 kimisi normal diyor yeri daraldığı için artık rahat hareket edemiyor filan diyor siz fark ettiniz mi kendinizde bi değişiklik acaba ona göre kalkayım doktora gideyim 😓
Yasanixxxx Reymeh 3 hafta var dört kilo olursa dogurmam çok korkuyorum bide devlet hastanesine gidiyorum doktorumuzda normal doğum taraftarı sezeryan cok darda kalmazsak yapmam diyor
Yasanixxxx Smyrpd yeri daraldığı icinde olabilir ama son haftalarda suyu azalma gibi problemler olabiliyor git bence
Reymeh Yasanixxxx ben özele gidiyorum onlarda riske atamam sezaryen olur diyor arrık hakkımızda hayırlısı neyse o olsun
acemiii Yasanixxxx Bana da aynısını söylemişti.34 haftada 2900 dü…Yemek yeme aç gez diyet yap dedi.Size bir önlem almanızı vb söyledi mi ? Yoksa akışına mı bıraktınız
UrazyadaMasal Yasanixxxx ben 36+2 de doğum yaptım 1 hafta öncesi 3 kilo demişti ultrasonda Dr ama yanlış hesapliyabiliyor ultrason 2850 doğdu oglum