Merhaba ; geçen ay kimyasal gebelik geçirmiştim, adetime normal şartlarda 3 gün var yani kimyasak gebelikten sonra gecikme olmazsa yani ama bugün kahverengi akıntım oldu sadece 1 kere devamı yok sizce neden olmuştur, geçen ay kırmızı akıntım olmuştu yerleşme kanamasıdır demişlerdi malum kimyasalla sonuçlandı, bu ay kahverengi oldu aklım takıldı bilgisi olan yardımcı olabilir mi