Hanımlar ideal kilomun üstündeyken hamile kaldım 65 kilo ile şuan 24+3 teyim ve 72 kilo oldum sorum şu önümüzdeki 1 ay içinde kilo verebilir miyim ya da bu kilomu korumam mümkün mü? Aranızda kilo almayan ya da sağlıklı kilo veren oldu mu? Kilomu korumak ve kilo vermek istememin sebebi 1 ay sonra İKM alımları olacak ve kilodan elenmek istemiyorum. 29 haftalık gebe olmuş olacağım mülakat sonrası tekrar rutinime dönebilirim sadece bu bir ay önemli 😒