Demet122 benim oğlum doğalı 9 ay oldu kuzum. Malesef benimde kanamam oldu doktora gittim kalbi falan atmıyor düşürürsün sen bunu dedi doktor. Ama daha sonra kendi doktoruma gittim aradan biraz zaman geçti tabi güm güm duydum şükür. Biraz bekle bir değil iki üç doktora git gerekirse 6 hafta zaten çok çok erken kalp atışı için her ne kadar makina iyi olursa olsun kesin sonuç için 8.haftayi beklemek daha doğru.