Merhaba kııızlar 32+4 deyim bundan bir önceki kontrolüm de kasıklarımda sadece bir kaç kez mini sancı olduğunu söylemiştim doktoruma o da bebeğin yavaş yavaş aşağıya iniyor olmasından kaynaklandığını belirtti. Şimdi bir dahaki randevuya kadar dayanamıyorum acaba başı aşağıya dönmüş müdür bunu kendimiz anlamamız mümkün mü ki hiç tecrübem yok 😅( ilk gebeliğim ) Sol yanımda hissettiğim hareketler daha ince pıt pıt yapıyor gibi😅 sağ tarafta hissetiğim hareketler ise beni sallayacak derece de güçlü