Merhaba arkadaşlar 2 ay önce düşük yapmıştım hatta çok küçük olmasına rağmen parça kaldığı için kürtaj yaptılar 40 gün sonra tekrar adet oldum ve çok şükür tuttu sat’a göre 5 haftalık korkuyorum doktora gitmeye olumsuz birşeyler söyler diye ama diyeceğim şu ki düşük yaptıktan sonra çok ara vermeyin ve umutsuz olmayın güzel haberler aldığımız birgün olsun inş ❤️