DuhaninAnnesi sondayi uyusturduktan sonra taktıkları için sıkıntı yok sadece çıkartırken bir yanma oluyor o da dayanilmayacak birşey değil. İlk kalkışa gelince kalkış saatine kadar bol sıvı tüketirseniz daha kolay kalkarsinız. Biraz da bunyeyle alakalı birsey korkmayın kendinize güvenin, sağlıklı doğumlar dilerim :)