glshhkrc ben de 2 kere yaşadım. İlki 8. haftadaydı geç döllenme demişti hatta ama alakası yokmuş gelişemiyormuş şimdi anladım. Kanama vardı kanama alanı vardı 7. haftada kaldı kalbi durdu ve kürtaj oldum. Doktorum herkesin başına geliyor teste gerek yok dedi sadece rahim filmi istedi temiz çıktı. İkinciye hamile kaldım kanamam vardı yine ve düştü. Doktor değiştirip genetik ve pıhtılaşma testi yaptırdım. Hatta bilgim olsa bağışıklık için de test yaptırırdım. Şimdi yine hamileyim pıhtılaşma çıktı iğne kullanıyorum ama yetersiz geldi. Bağışıklık problemim olduğunu tahmin etti doktorum ve bağışıklık baskılayıcı tedavi oldum o bile tam yeterli gelmedi plasenta gelişimi için. Yani özetle genetik pıhtılaşma rahim filmi ve bağışıklık testleri yaptırmanızı tavsiye ederim.