arelaslan HAU ben haftalık hesaplıyorum ya aya girince kafam karışıyor . Mide yanması dışında iyiyim ağrılar falan var tabi hafif ama mide yanması ön saflarda
dilaradurmazz 24+4 haftalik olduk bzide çok şükür ama hareketleri düzenli değil günde bir kere hissediyorum ya da hiç
HAU Bazen bendede oluyor haretleri çok yavaş oluyor bazen bir iki hissediyorum bazende baya kıpır kıpır oluyor annelerini korkutuyorlar 🥰🙏