Esra1111 canım merhaba benim de geçen ay 26 ve 30 mm yumurtam vardı progesterona baktirim bu yumurtlama varmi yokmu kanda öğrenmek icin di 3 çıkmaktı yani yumurtlama yoktu. Ben doktora ısrarla iğne istedim o ayı kaçırmak istemedigim için. Çatladı ama tutmadı çünkü o boyutlar genellikle artık yumurtlama için çok geç uyor diskalifiye oluyorlarmış. Benim bu ay 17 mm oldu iğne vermedi kendi catlar dedi .pko varsa vs. Çatlamasına engel olmuyor