Yasemin3434 kusuruma bakma canım . Yeni yazabildim. Ailede olduğu için doktorum 100 ml şeker yüklemesi yaptı. Açlık 83 1. Saat 183 2. Saat 173 3. Saat 132 değerlerim ve gestasyonel diyabet tanısı ile diyet yaptım. Resmen hamilelik kabusa döndü. Bir şey yiyemez hale geldim. Ara öğün atlarsam yediğim peynir ekmek bile şekerim 140 ın üzerinde oluyordu. Elimden geldiğince diyetisyenin verdiği diyeti yaptım. Bebeğime zarar verir diye çok korktum. Artık şekerim takıntı haline geldi. Biraz da o yüzden stres yaptım erken doğuma sebep oldu. Tabi her şey Allah ın taktiri. Ne yesem şekerimi ölçüyordum. Bol bol su iç, beyaz ekmek yerine tam tahıllı ye. Ara öğün atlama. Hamur işi, şekerli şeyler, patates, pirinç, havuç yeme.