Arkadaşlar sormaya çekiniyorum ama devlet hastanesine gittiğim için galiba doktora sorunumu söylüyorum her gittiğimde ama hala bir öneri de bulunmadı kendim de bu durumdan çok rahatsızım lütfen bilgisi olan yardım etsin.. 21 haftalığım ve yaklaşık iki aydır kötü kokulu Bi akıntım var beyaz renkte ama resmen böyle ayak gibi ya da ne bileyim kötü kokan cipsler gibi.. Doktora diyorum beyazda sorun yok diyo bıktım artık defalarca duş alıp çamaşır değiştirmekten..