Mehtap06 yanına kayısı kompostosu al muhakkak, çok rahat lavaboya ve gaza çıkartıyor. Spinal sezaryen olmuştum ameliyattan sonra kahve içtim baş ağrısı olmasın diye doktorumda söylemişti iç diye o yüzden hiç baş ağrısı çekmedim, depend benim kurtarıcım oldu çünkü hastane bez bağlıyor ama inanılmaz kaba yürüyüş esnasında depend kullandım. Bol bol yürümeye çalışın yatarak toparlayamazsınız çünkü, ilk yürüyüş benim biraz zor olmuştu çok fazla yürüyememiştim ama ertesi gün kendimi çok daha iyi hissediyordum tek başıma desteksiz kalkıp yürümüştüm 1 hafta içinde toparlamıştım kendimi🌸 sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin rabbim 🙏🏻 Şimdilik aklıma gelenler bunlar kafana takılan birşey olursa sorabilirsin 🤗