Songuldr yatışın yapılınca kıyafet veriliyor giyiyorsun sonda takıyorlar genelde acımıyo ameliyathanede sakin ol gerilmemeye çalış oturduğun yerde belden iğne oluyorsun hiç acımıyo uyuşuyorsun sonrası cok hızlı bir süreç oluyo be arada uyumuştum spinalde olsa benek hemen doguyo ve babaya veriliyo dikişler sürüyo senin sadece uyanınca agrı cok hissetmiyorsun hissedersen hemen ilaç veriyorlar bebegi emzirirken dik ve oturmaya çalış biraz zor olacak ama sütün daha cabuk gelir ayaklanırken yere bakma yürürken hep karşıya bak ki başım dönmesin korkulacak bişey değil sezeryan ben ikincisini olacagım inşallah 3haftaya