Harunayse bende de tam olarak şeker tam olarak olmasada pilav vs onları bıraktım, sabah kahvaltılarda peynir zeytin yumurta domates kıvırcık limonlu, sonra fındık vs iki gündür muzda çok şeker olduğu için diğer meyvelere göre bende sütün içine ezip içine biraz fjndık kırıp ara öğün olarak yiyiyorum sonra akşamda sebze et balık yiyorum tek çeşit yemek yapıyorum tek çeşit olunca 1 tabak yiyiyorum ekmekli veya ekmeksiz ama tam buğday veya kepek ekmeği, meyve olarakta kivi armut elma mandalina gündüz yiyiyorum çoğunlukla akşam yemekten sonra bazen bişiler yemek istiyorum bende yoğurta salata doğruyorum öyle yani hani şekere dair hiç bişi tüketmiyorum önceden olsa ben ne yiyicem ya şeker çıkarsa vs diyordum çıkma sebeblerinşn en büyüğüde stresmiş bence öyle fazla uzattım kusura bakmayın kızlar 🤣