Selam arkadaşlar yumurtlamayı görünce sanki hamileymişim gibi seviniyorum niye bilmiyorum ama bugün gördüm gün aşırı mı yoksa bugün ve arkasındaki 3 günü mü değerlendirmem gerek önerileriniz var mı yanda aynı zamanda yumurtlama görenler buluşalım beraber bekleyelim hayırlı sonuçlarımızı inşallah 🤲 