Kizlar yaklasik 2 hafta oldu bu durum basima geleli ilk olarak kafa agrisi burun tikanikliği ve hapsırma olarak basladi daha sonra burun akintisi ve kafa agrisi olarak devam etti hepsi gecti ama kafa agrisi gecmek biledi ardindan koku ve tat kaybi basladi suanda tam 2 hafta oldu hersey duzene bindi bende gayet iyim ama koku ve tat kaybim halla devam ediyor piskolojim bozuldu resmen sabah ocaktaki ekmek yanmis simsiyah olmus ama ben kokusunu zeree alamdim alt komsum aradi o bile almis kafayi yiycem resmen