babyackgz 🤭 geçen salı 29+2 de gitmiştim canım bir sorunumuz yok hamdolsun
Bidahaki kontrolümde de 33 veya 34 .haftada gideceğim Allah izin verirse
Ondan sonra kontrolleri sıkılaştırırız dedi doktorum
Çok az kaldı ya 😀 30. Haftadan sonra artık bize hızlı geçer bence zaman