babyackgz Esmaa23 bence herkeste farklı belirtiler oluyor cinsiyetle alakası olduğunu sanmıyorum ama benim bulantım az oldu hiç kusmadım ekşiye değil aksine tatlıya daha çok düştüm
Rotinda17 Esmaa23 aşırı baş dönmelerim oluyodu başlarda ve nabzımın sürekli düşmesi gözümün kararması. Bu 3. Hamilelik iki oğlum var İkisnde de böyle şikayetler yaşamamıştım. Her gebelik bir değil tabi belki Cinsiyetle alakası yoktur ☺
Smyrhkn123 Esmaa23 oyle bi bulantim oldu ki anlatamam ilk 4 ay perisan yattim 4 ayim uykuyla gecti ve hic tatli yemedim hep eksi tuzlu seyler yedim
ysms19 Esmaa23 hiç bulantım ve kusmam olmadı. Sadece yemek kokularından çok tiksindim. Çok halsizdim ve hep uyudum 22. Haftadan sonra hepsi kayboldu. Ayrıca çok güzelleştim. 😅 35+4’teyim çok rahat bir hamilelik geçiriyorum çok şükür 🙏🏼🧿 maşallah 🧿🧿🧿
Msltms babyackgz benimde aynen böyleydi hatta kimisi bu belirtiye erkek diyordu ama kız ☺️ Bence hiç alakası yok belirti ile cinsiyetin🤷🏻♀️
Aryaliya Halsizlik uyku mide bulantısı ilk 3 ay👍🏻 Sonrası iştah normale döndü şuan 8. Ayımdayım bi iştahsızlık oldu.
Didem34 Miğde bulantısı kusma öğürme bütün yemeklerden nefret etme😂 yüzde aşırı sivilcelenme normalde hic sivilcem yoktu. 3 aydan sonra bulantı ögürtü kusma gitti ama sivilcelerm hala cıkıyor 🥸
Ysmncylncpc Bende 31+3 üm. Hamileliğimi 7 haftaya girerken öğrenmiştim. Hiç bi belirti yaşamadım(regli düzensizliği dedim). Sadece makarnaya olan zaafımı hatırlıyorum. Gecen Ramazan ayında hep makarna yemiştim annem anlamış ama çekinmiş demeye kurban olduğum ❤️
prensesim35 Esmaa23 ikinci gebeliğim ilki erkekti bnm şimdi ise nasipse kızım olacak ilk aydan beri bel ve kasık ağrısı yaşıyorum karnım daha çok şişti ilk gebeliğime nazaran ve canım sürekli tatlı bişiler yemek istiyor oğlumda ekşi yiyordum
Gulsen4224 Esmaa23 cnm her annenin bünyesi farklı ben oğlumda yaşadığımı kızımda yaşamadım ordan anladım kızım olacağını oğlum da aşırı tatlı yerdim uyku yoktu kızda ekşi turşu ve çok ağırlık var uyku var kızım olacağını anlamıştım ama her ekşiye aşerenin kızı olmuyor tabikide oğlu olanda var sadece belirtmek istediğim iki gebelik farklı geçiyorsa bir annede cinsiyet farklı olabiliyor 🙋🏻♀️🌺
Esmaa23 Gulsen4224 anladım canım merak ettim sadece benim de oğluma göre farklı geçiyor tabi belli olmaz yine de ama çok ağırlık uyku bulantı yaşıyorum birde oğlumda bel ağrım çok olmuştu hatta doğuma kadar oldu bunda arada kasıklarım ağrıyor belim nadir ağrıyor oğlumda daha cinsiyet bile belli olmadan bel ağrım başlamıştı
Gulsen4224 Esmaa23 benim de ikinci gebelikte hamile olduğumu bilmeden başlamıştı eğer ki farklı geçiyor ise cinsiyet farklılık gösterebilir rabbim gönlüne göre versin inşallah cnm gönül olmayandan istiyor elbet 🌹😅
Esmaa23 Gulsen4224 bende de soğan filan kokmaya başladı yoktur dedim ihtimal vermedim Uyku önceki Halime göre daha fazlaydı ona da ihtimal vermedim ama varmış amin inşallah rabbim bize de iki meyvesinden tattırır inşallah 🙏