mervklc ben sleepy kullandım çok memnundum, sızdırma pişik hiç yapmadı kızımda, lastik izi artık canımı sıktığı için prima aktif bebek aldım 4,5 ayda pişik olmayan kızım pişikle tanıştı, premium care aldım azıcık çiş yapsa çok ağır bir koku oluyor kakanın kokusunu bastırır öyle söyleyeyim araştırdığımda öğrendim ki kimyasal içeriyormuş koku o yüzdenmiş. Ve gece uyanmadığı sürece değiştirmiyordum normalde bezini premium care sızdırma yapıyor mecbur değiştiriyorum şuan. elimdeki paket bitsin baby turco doğadan deneme paketini alacağım çevremde 2 kişi kullanıyor memnunlar oda olmazsa tekrar sleepy ile devam edeceğim kendisinden çok memnundum. Bu arada primalarda lastik izi yapıyormuş ben yapmaz diye almıştım🤦🏻♀️