Var mı aynı olan kızlar ikinci bebeğim olacak kızımı 40+3de sezeryan ile dogurdum erkekler erken gelir diyorlar bel ağrım çok var doktorun tahminine göre ocak sonu şubat başı görünüyor dogum heycan var mı heycan hazırladınızmı eksiklerinizi ben daha dogum cantamı falan hiç bişeyimi hazırlamadım kıyafetlerimizi yıkatamadım 😇 sizler ne durumdasınız birde kasıkta adet ağrısı oluyor ara sıra bunlar nedir kızımda böyle şeyler yaşamadım hiç ağrı sancı bilmedim 😂 anlamıyorum yani açıkcası belimde cok agrı ve dedigim gibi adet sancısı gibi sancı birde karnım ara ara sertleşiyor 🙄 kötü birşey değildir umarım bilenler yaşayanlar varsa aydınlatsın benide 😊