Birgul Umutduru çıkabilirde erken olduğu için çıkmayabilri de ben yaptım çıkmadı 4 gün kala kan verdim 12 değerle öğrendim doktor bu sonuçla testte çıkmazdı zaten dedi
Cigdm Sedasu05 canım senin testin nasıl resmini ata bilirmisin benimde 12. Gün bende silik çizgi var çok belli görünüyor acaba varmıdır bendede 10. Gün çok silikti hatta o gün kan verdim 2.15 çıktı beta HCG ama 11. Gün birden koyulasmaya basladi [url=https://hizliresim.com/oOmB5L][img]https://i.hizliresim.com/oOmB5L.jpg[/img][/url]