Fatmasp Nst de ve ultrasonda sırt üstü yatarken aniden sıcak basıyor ve fenalık geliyor sanki bayılacakmışım gibi. Böyle olan var mı?
NaimeYilmaz Fatmasp ben ben 🤦🏼♀️ Nefesımde kesılıyor bebısler buyudu artk sırt ustu yatınca baskı yapıor orda da me varsa etkılıyor demekkı bızı
Esrelf Fatmasp NaimeYilmaz kızlar bebek ana damara basınç yaptığı için tansiyonunuz düşüyordur sol yan yatarak nst çektirin.
Nurerdgn Fatmasp nst yi sol yana yatirip çekiyorlar sizde durumunuzu belirtin oyle tapsinlar ama ultrasonda bende oyle cok zor nefes aliyorum bayilacak gibi oluyorum bebisler buyudukce baski yapiyo
Fatmasp Aynen 😪 ultrasonda adam akıllı baktıramadım bile resmen bayılıp kalıyodum. Bakan doktor şeker var mı diye sordu ondan merakta ettim 😁
sedo112 Fatmasp bende düşük şeker var valla ben yatarken ayaktayken otururken açken tokken sürekli fenalık halindeyim şeker hiç iyi bişey değil ya
Fatmasp Esrelf Muhtemelen nst de her zaman kalp atışı bulamadıkları için mecbur kalıyorum ama çok bunaltıcı bi durum..
Esrelf Fatmasp canım kalp atışını bulduktan sonra söyle hemşireye sol yana dön. Bazen nst çekenler dedğin gibi zor buluyorlar
SerapTadelenTtnc İlk hamilelikte bende yan yatarak çektirirdim öyle rahat ederdim ama bahsettiğiniz sıkıntılar olmuyordu sadece sırt üstü yatmak rahatsız ediyordu karnımdan sizde bence söyleyin sola döndürüyorlar genelde
Busrakuccuk Nst sol taraga yatarak yaptirilir bunun cogu yerde bilgisini vermiyorlar ben tansiyonum duserek bayilmistim solunuza dogru yatin hamileliginiz boyunca sol tarafinizi kullanin!!
Fatmasp Busrakuccuk nst de istediğim yöne dönebiliyorum ama ultrason çok zorladı yan dönme şansım da Yok malum nasıl önüne geçilir bilmiyorum
Fatmasp sedo112 o daha kötü 😪😪 doktor şekerin var mı diye sordu ama şeker gibi bi problemim Yok Allah’a Şükür 🙏 geçmiş olsun sana da cnm