bersu kızlar 13 haftalığım ..bugün böle sıvımsı akıntı gibi su desen mi demesen mi 🤷♀️🤔 su değildir dimi öle şarıl şarıl değil hafif ıslatan sıvımsı ..çok korkttum 2 gün içinde kontrolüm var . yaşayan varmı ?
Semanur_ozturk bersu bende aynı şeyi yaşadım ama birşey olmuyor korkma yinede bi doktoruna danış için rahat etsin ama akıntın şeffafsa bir sıkıntı olmaz