Minaliy Merhaba, biz 1 yıldır deniyorduk ama sonuç başarısızdı. Doktorum önce adetimi klomenle sabitledi 4kür kullandım. Sonra rahim filmi çekti her ihtimale karşı. Kan testimde insilün ve progesteron yüksekti ilaçla düzeltti. Hamileliğin yüksek olduğu günlerde ilk tedavisinde bir dolu bir boş birliktelik dedi olmadı sonra diğer ayda 4gün üstüste denetti bir de çatlatma iğnesi verdi 2.ayda hamile olduğumu öğrendik😂 Olay dr. da ve psikolojide bence tabi önemli sağlık sorunlarınız yoksa.