Kızlar 28 haftalığız ve Karantinadayım negatifim çok şükür ama 2-3 gündür ağrılarım vardı bugün kendi doktorum değil başka bir doktora gittim yakın diye. Rahmimde ağrım olduğu söyleyince alttan Eliyle muayene etti açılman yok dedi ama kafama takıldı alttan elle muayene son haftalarda yapılmıyor mu bebeğime bir zararı olur mu 😔