Busra34ybg Firammaa çok normal canım o haftalarda bende çok yaşadım sırt üsttü yatamıyordum bel ağrımdan zamanla azalıyor sanırım bünye vücut gebeliğe alışıyor
alininannesiiiii Benimde ilk zamanlar adet olcakmışım gibi ağrılarım oluyordu normal bence rahim genişlediği için ağrı oluyormuş
BussZ5 Pek bir bilgim yok üstte kalsın diye yazıyorum ama 38+1 haftalıgım belim çıkmıs gibi agrıyor bende merak ettim
Firammaa Busra34ybg cok saol canım bırden olunca agrılar ınsan korkuyo tabi sagsalim alalim cocuklarımızı kucagımıza ınsallah