Arkadaşlar 27+3 haftalığız kendimi o kadar halsiz ve yorgun hissediyorum ki özellikle sabahları erkende kalkmıyorum ama çok bitkin hissediyorum kendimi sizde de oluyor mu bu haftalarda 🙄 vitamin kan ve magnezyum ilacıda kullanıyorum ama yok hala aynıyım 😒