Arkadaşlar selam bugün kontrolüm vardı 34+2 yim normalde ama kızım 37 haftayla uyumlu boyu ve kilosu sınırda 😔 nstye girdim sancım çıktı doktorumda alttan muane etmek istedi normal doğum için bir engelin yok gayet geniş bir parmak acilman var dedi bir parmak 1 cm mi yani? Bu durumu yaşayıp normal doğuran var mı yarın kan vericem ona göre diyet başlanacak böyle giderse ocağı beklemeyiz dedi nasıl dengelicem o kiloyu 🤲 dua edin bana olur mu