Archmargit Merhaba herkese, ben 8+4 teyim. Bir aydır ayaklarımın altında aşırı yanma var. Hormonlardan mı acaba? Herkeste olan birşey mi?
Ayselcnt ayaklarımda böyle belli bir yanma falan olmuyorda, eskiden yaz kış çorapsız gezemezken şimdi evde çorapla dolaşamıyorum.. yazlık ayakkabılarımı erken giymeye başladım.. hamilelikten herhalde..
Archmargit Ayselcnt evet ben de öyleydim. Yatarken bile çorap giyen insandım. Ama şuan sürekli soğuk suya sokmak istiyorum☺☺🔥