berfin210621 bende geçen ay 6 gün geciktim lekelenme oldum test yaptım negatif çıktı eşim birde kan verelim dedi kan verdim çıkmadı yine 2 gün geçti adet oldum ama sadece 1.5 gün sürdü bütün belirtiler vardı lekelenme kasıklarımda agrı gögüs de şişlik sabah bulantılarım ama nrgatifdi halada aynı belirtiler devam ediyo ama test yapmaya korkuyorum benim için de dua edin subata adet olmayayım gebe oldugumu ögreneyim bu arada benimle aynı durumu yaslayıp gebe olan var mı