Happykariner Kızlar klomende bugün 4. Günüm 3 gün aralıksız ilişki oldu. Bugünler mi önemli yoksa çatladıgı günler mi önemli ona göre 1 er gün ara mı versem bilmiyorum. Doktor randevum ayın 1 ine
Betulmtn Happykariner catlatma iğnesi mi olacaksın peki? Klen kullanirkenden ziyade çatlama aşaması önemli. Çatlatma iğnesi olacağım gün ilişki önerdi doktorum. İğne olduktan sonra da 3 gün daha
Elifmstf Happykariner klomen kullanırken yumurta daha gelişme aşamasında oluyor. O süre size kalmış. Önemli olan iğnenin olduğu gün ve sonrası 4 gün öneriliyor.
bigunanneolucak Happykariner aynıyız benimde 4.günüm :) ama ilaç bitmeden yumurta tam olur mu bilmiyorum :) yarın hap bitince gün aşırı ilişki seklinde ilerlicem :)
ikizannesi2985 Happykariner 1′er gün ara verin ki sperm kalitesi artsın. Bize de öyle demişti ve biz 1 er gün ara vererek birlikte olmuştuk.
Happykariner Betulmtn valla canım doktor 5 gün kullan dedi. 20 sinde başladım 25 ine kadar kullanıcam sonra ayın 1 birinde gel yanıma dedi. O zaman kadar çatlama olur mu yoksa iğne mi yapar bilmiyorum. Hap bitince ayın 1 ine kadar bekliycem yani
Happykariner bigunanneolucak peki 4 gündür nasıl ilerliyorsunuz her gün mü ilişki oluyor 🙏 Birde adetiniz ne zaman birlikte bekleyelim
Happykariner bigunanneolucak merhaba klomen dün bitti sanırım ikimiz aynı gidiyorduk siz gittiniz mi doktora?
bigunanneolucak Happykariner dün adetimin 6.günüydü daha adetim dün kesildi. Dün gece ilişki oldu ama ilaç bitince yumurtlama olur muhtemelen bende erken olma ihtimaline karşı ilişki oldu . Çünkü geçen sefer cok erken çatlamıştı yetişemedik. Adetimi bilmiyorum duphaston kullanıcam :)
yuksell07 bigunanneolucak hap bittikten 4-5 gün sonra yumurtlama oluyormuş kızlar bilginiz olsun siz bu nazırı degerlnedirmeye devam edin ama bende bu ay tek klomen kullandım ve ovualsyon testide yaptım 15.gun yumurtlama oldu ertesi günü kendisi çatladı doktor zaten gerek görmedi çatlama ignesine şimdi artık bekliyoruz🙏
Ghmmmm Happykariner aynı anda başlamışız banada aynın 20 sinde başla 1 .de kontrole gel dedi gidersek yazalım😊
bigunanneolucak Ghmmmm evet ya tadı cok kötü midem kalkıyor içerken 😳 bende hiç sancı yok gecen sefer olmuştu bu sefer hiç yok acaba büyümüyorlar mı 😟😟
bigunanneolucak yuksell07 evet canımm doktor bana bı sefer gelme kontrole dedi. Gün aşırı ilişki olsun dedi stres yapma düşünme dedi. Yumurtam gecen ay kendiliğinden çatladı gerek duymadı galiba iğneye. Peki sancın oldu mu gecen ay kullanırken ve çatlarken cok sancım olmuştu şuan 4.günü hapın sancım yok 😬
yuksell07 bigunanneolucak hapı kullanırken çok şiddetli bel ağrım oldu sonra aralarda kasık agrim oldu yumurtlama günü çok şiddetli kasık ve bel ağrım oldu değerlendirdim ertesi gün yine siddetliydi kasık agrim oldu baktım ki çatlamış
yuksell07 bigunanneolucak hapı kullanırken çok şiddetli bel ağrım oldu sonra aralarda kasık agrim oldu yumurtlama günü çok şiddetli kasık ve bel ağrım oldu değerlendirdim ertesi gün yine siddetliydi kasık agrim oldu baktım ki çatlamış
bigunanneolucak eda2408 bu 3.kullanışım bilmiyorum bu ay gelme gün aşırı ilişkiye gir dedi . Cok stres yapıyorum o yüzden galiba. Bu defada olmazsa iğne yaparız dedi . Bilmiyorum 🤷♀️
eda2408 bigunanneolucak stres baş düşman zaten spor ve dnegeli beslenme ve takmamakla atlatılacak şeyler tüm doktorlar bunu savunuyor sonra eger bir patolojik hastalık falan varsa tedavi süreci oluyor inşallah hamilesinizdir ablacım :)
yuksell07 bigunanneolucak banada doktor gelme dedi ama ben 11.gun gittim 3 yumurtan var demişti 14. Gün yine gel dedi ozmanda baya büyümüş 18 mm dedi kendiscatlar dedi nitekimde 15.gun yumurtlama 16 çatlama oldu
Ghmmmm Happykariner birde bir şey soracağım klomeni kullandıktan 1 hafta sonra çağırdı ya bizi o sürede çatlarmı yumurtalıklarımız