Kizlar birsey sorucam ablam adet olamiyordu ilk defa duzensizlik yaşadı bu arada 2 defa betaya baktirdi dusuk cikti 2 civari gebelik olmadigi icinde doktor adet söktürücü tarlusal verdi onu kullandi onu kullanirken adet oldu simdi adet olmasina 16 gun var iki defa gebelik testi yapti pozitif cikti gebeligi uzerine mi adet gordu bilmeden tarlusal icmek ne gibi sıkıntılar yaşatır onu kafaya taktik doktora gidecek ama bi de size sorayim dedim