Mineee123 Kızlar sabah kontrole geldim bebeğin boynuna 3 defa kordon dolanmış sezeryana alacaklar komple mi bayıltsınlar yoksa belden aşağı mı olsun normal doğum düşündüğümüz için hiç araştırmadım belden aşağı yapılan uyuşmada iğne çok acılı mı
Betulmtn Mineee123 hayır belden yapılan iğnenin hiçbir acısı yok. Sadece bir baskı oluyor o sırada belinizde. Bence epidural tercih edin. Hem bebeğin doğduğu ana şahit oluyorsunuz. Hem de sonrasında belinizde kalıyor ve ağrı kesici olarak kullanıyorsunuz. Allah sağlıkla kucağınıza almayı Nasib etsin 🤲
Asli94 Mineee123 belden ol canım bebegini gördügün ilk an cok güzel hiçbir agrı hissetmiyorsun biraz baskı hissedersin sagsalim kucagına al bebegini inşallah Rabbim yardımcn olsun
Eylullllllllll21- Sinek ısırığı gbi hissediyorsun belden uyuşma snra bacakların uyuşuyor oda geçiyor bi saate
mom2020 Mineee123 doktorun yönlendirsin acısı yok ikisinin de bosa yorum okuyup zihnini yorma her beden farklı anne olacaksın bu güzel haber🌸