Ysd00
Bende de yıllar önce olmuştu. O zamanlar bekardım. Annem de uykunda senin yaşıtın olan melekler kına yakıyorlarken sana da yakmışlar demişti. Sonra araştırmıştım gerçekten de bu tür şeyler oluyormuş. Çünkü uykudayken ruhumuz bizi kısmen terk ediyor ve farklı ruhlar alemine gidebiliyormuş. Ama korkulcak bişey deil çünkü kına dinimizde de iyi ve güzel bir şeydir. 2-3 güne kendiliğinden geçiyor zaten. Hamilelerde daha çok da görülebiliyormuş.