Arkadaşlar 32 haftalık gebeyım bebegımın suyu cok fazlaymıs gecen ayda oyleydı sekerden dıye seker ölçümü yaptık süreklı çok duşuk cıktı evde yaptgmz sonuclar şeker yuklemsnde 196 cokmıştı. Dıyetle beraber evde ölçümlerde de cok dusuk cıktı. Bugunki kontrolumdee dahada artmıs dedi doktor . Dahılıye doktoru pazartesı gunune kadar diytele gunde altısar defa ac tok ölçümünü yap bakalım dedı bebgımn kılosu2300 gr basına boyle bişey gelen varsa yardımcı olabılırmı gercekten iyi deilim pskljım cok bozuk aglamaktan yoruldm 😔😔😔