Senin drda benimkinin kafasindan. 5+6 da gittm kalp atimi yok normalde oynamasi gerekir dedi epeyde bakti bekledi olumsuz konustu biraz o an sersemledim zaten sonra eve geldm buraya yazdm kizlar rahatlatti beni gercektende 6 haftadan sonra kalp atimi oluyo kizimida 6+4de falan duymustm insanin moralini bozuyolar ya smdi bu hafta bidaha gidicem iste