Kızlar 38+3 günlükken covid19 pozitif olduğumu öğrendik Samsunda özel bir hastaneye gidiyordum fakat pozitif gebeyi alamayacaklarını söyleyerek doktorum bana göre beni resmen ortada bıraktı.Doğumevi yada üniversite hastanesine gitmem gerektiğini söyledi yakın zamanda samsun kadın doğum evinde doğum yapan varmı çalışanların yaklaşımı nasıl bu konuda çok korkum var hassas bi dönemdeyiz gebeler olarak ayrıca covid pozitif olmakda beni çok etkiledi 1 aralıkta karantinam bitiyor normalde de son 9 günüm doğuma dua ediyorum bekle kızım 10 gün daha dayan diye ama olurda ya doğum olursa doğumevine gitmek durumunda kalırsam diye de tedirginim 😔 uzun yazdım biraz kusuruma bakmayın çevremde birinden bilgi alamadım tanıdığı olan yok o yüzden buraya yazdım yardımlarınızı bekliyorum 🙏