Leylaaa38 Kızlar adetimi bekliyorum 5-6 gün kaldı olmama sonra tüp bebeğe bağlayacağım. Sizinde içinizden biri var mı yeni başlayan ya da kısa zaman önce başlamış olan? Hep beraber birbirimiz ile danışırız konuşuruz🌹çok heyecanlıyım😅
Arsu1661 Leylaaa38 hayırlı olsun inşallah bende tüp bebekle hamileyim inşallah miniklerin sana tutunur güzel haberlerini paylaşırsın 🤲🏻🌸
Busra34ybg Leylaaa38 canım bende 20. Haftaya girdim tek ve ilk transferde tuttu çok şükür darısı sana :) ama unutma doktor çok önemli bu konularda İstanbuldaysan sana doktorumu önerebilirim
Suzii-90 Leylaaa38 hayırlısı olsun Allah nasip etsin inşallah bende tüp bebekle hamileyim 15.haftadayiz 😊
Leylaaa38 Hayalleredogru Ayy çok sevindim🌹 hayırlı olsun allah sağ sağlim kucağına almayı nasip eylesin.. ilk deneme mi?
Leylaaa38 Arsu1661 çok sevindim hayırlı olsun allah sağ sağlim kucağına almayı nasip eylesin ve teşekkür ederim🌹 kaçıncı haftadasın?
Zavira16 Bugün 2. Transferim oldu, rabbim isteyen ve bizim gibi çok uğraşan herkese nasip etsin inşaşlah 🤲🏻
Arsu1661 Leylaaa38 çok teşekkür ederim 35+5 teyiz sakın stres yapma benim 4. Deneme de oldu sizin inşallah o kadar bekletmez ama gerçekten stres çok önemli ona dikkat et 🙏
Zavira16 Leylaaa38 inşallah teşekkür ederim. Sizinde inşallah herşey yolunda gider ve en kısa zamanda hayallerinize kavuşursunuz :)