fatosozmenacat ben de böyleydim. Doktora gitmekte geç kalmışım keton değeri çok artmıştı hastaneye yatırdılar. Bunun önüne geçmek için erkenden sağlık ocağında idrar kan tahlili yaptır. Orası serum yapacaktır. Bir süre iyi geliyor. Sonra hemen çorbaya başlayın. Ben 1 ay sadece tarhana çorbası içtim, şimdi 6. Aydayiz bebiş sağlıklı 😍
Sadece çorba içtigin icin 1 2 saatte bir miden garip olacak, hemen yine iç. Bana verilen dramine ve prilam hiç işime yaramadı. Kötü hissedince, genelde Günde iki kere Zofer 4mg içtim. Sonra kendime göre düşürdüm sayıyı. Bulantım olmayınca içmedim. 10 günde zoferden de kurtuldum. 😍 Ara sıra canın tarhana dan sıkılınca mercimek yaptır eşine düdüklüde hızlıca yapar. Şuan kokuyordu yerken, onu kattirmadim ben mesela. Yoğurt çorbasını zorla kendini yapmıştım 😅 ne günlermis ya, şimdi hiç mide şikayetim yok, senin de hepsi geçecek. Az sabır😍😍
Tahlili unutma, aşırı küsüp sıvı tüketmemek bebiş için de senin için de çok tehlikeli, protein kaçağı vs olabiliyor uzun sürerse kusmalar. Yemek yemek önemli değil ama sıvı konusu ciddi. Ama senin henüz başı, dikkat edersen hiç bir şey olmaz. Her gün serum yemistim, günde almak gereken sıvı miktarını kendim alamadığım için. Senin de öyle olacaktır. Çok geçmiş olsun.