Nagehanla Gidecegim hastanede Dogumhaneye ve sancı çekilen odaya eşler alınmıyor. Tek başıma olmam sorun yaratır mı? İlla bir kadın olması mi lazım yanımızda?
Epifenomen Nagehanla doğum sırasında bir fayda olmuyor doğumdan sonra insan gerekli. Beline vs masaj ihtiyacı yürürken destek arayabilirsin ama hastane özelzw hemşireler veya ebeler yardımcı oluyor
Nur1126 Nagehanla neden eşini almıyorlar ki benim eşim geldi doğumdan sonra da annem kaldı yanımda kocamın ellerini sıka sıka çektim ağrılarımı
Cemrreedemirci Nagehanla ben de eşimle gideceğim. Orduyla da gitsem kaderden öte köy yok. Allah yardımcımız olsun. Doğumdan sonra da eşim olacak sadece