Elif660658 Son zamanlarda ankara şehir hastanesinde doğum yapan varmı coronadan dolayı refakatçi kalabiliyor mu onu öğrenmek istiyorum
ysfali06 Elif660658 geçen birisi sormuş ebeye yorum yapmıştı. Sadece sezeryanda alıyoruz ama pandemi süreci devam ediyor her an herşey değişebilir demiş